вторник, 14 октомври 2014 г.

Коя съм аз!?

Казвам се Александра Костова. Родена съм през 1989 година и съм зодия Водолей. Живея в Пловдив. (Вече съм Костова :)

Повечето хора, които познавам смятат, че е важно с какво се занимаваш, каква е професията ти, защото едва ли не могат да съдят за теб по тези неща. Аз не съм на същото мнение, но за тези, които са - ще споделя, че настоящата ми професия е учител в детска градина в Пловдив. Занимавам се и с други неща - например всякакви идеи от рода на Направи си сам, обичам творчеството под всякаква форма!

Това е личният ми блог, където публикувам всичко, което ме вдъхнови! Идеята е споделяне - споделяне на мнение, което всеки човек е добре да има, и да умее да го изразява. За мен е радост, когато моите мнения, и вашите съвпадат, но за да има и някакъв обмен на идеи е хубаво все пак понякога мненията ни да се разминават. Най-хубаво е, когато те са в посоката Да направим света по-добро място за живеене!

Употребата на постове от блога или части от тях за каквато и да е цел, е позволена с посочване на автора (Александра Стоянова) и линк към блога (http://alekcandras.blogspot.com/).


Всеки, който желае да сподели мнение, има пълното право да го направи в мястото за коментари под всеки пост, или на e-mail адрес alekcandras@gmail.com

Благодаря!

Александра Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар