сряда, 14 август 2013 г.

Нещата от живота

С най-голямо удоволствие искам да споделя впечатленията си от хората, с които се срещам. 


Прави ми впечатление, че хората, с които се срещам от да кажем една-две години насам са изключително позитивни и усмихнати. Все по-голяма рядкост са и тези, които мислят повече за материални ценности. Срещата с добри хора много ме радва и зарежда с позитивна енергия, и ми помага да намеря мястото си в тази Вселена! Много е приятно, когато видиш някой, да те посрещне с усмивка, да ти разкаже нещата, които го вдъхновяват и да ти сподели лудите си случки и със същия интерес да те попита и за твоите житейски приключения! Това да оплаква съдбата се случва много рядко или между другото!!!

Смятам, че това да привличаш към себе си "Хубави неща" може да се случи на някой, който повика подобна зареждаща енергия в живота си! Мисля и, че ако постоянно очакваш да ти се случва "все най-лошото", то естествено, че ще се случи. Силата на мислите ни е толкова голяма, че тя "чува" абсолютно всичко! За това поканвам всички, които искат да им се случват хубави неща, да си мислят само за такива. Уловката е в това, че във времена като днешните, това е доста трудно, но това въобще не означава, че е невъзможно!





Поканвам също и всички след като се събудят сутрин да благодарят за това, че са се събудили живи и здрави и още един прекрасен ден им е подарен да го изпълнят със смисъл!






Много е важна силата на благодарността! Да благодариш на близките си, че ги има до теб, на приятелите ти, че са ти приятели и те приемат такъв, какъвто си! Да поздравиш и да благодариш в магазина, в който пазаруваш, да благодариш в кафенето... Ако правим това, сметнете колко малко време за недоволство ни остава! Аз си пожелавам да се случи на всеки, и да почувства щастието от това! :)



Качвам снимки на позитивни хора, за да видите как изглеждат само малка част от тях. Отличителната им черта е дружелюбност,а усмивката на лицето е задължителна!



Аз вярвам, че ще продължавам да се срещам с такива позитивни индивиди, и дори и някой буреносен облак да пресече пътя ми, аз съм сигурна, че това ще бъде само, за да оценя още повече слънчевите хора.
Мина ми през ума мисълта "Повече са станали позитивните усмихнати жители на Земята, или до сега са седели скрити за мен?" Всъщност това няма значение, защото най-важното е, че съществуват. Пожелавам на всеки един да се превърне в такъв и да се среща само с такава прекрасна енергия в живота си. Защото според мен е по-важно това, да живеем щастливи с емоциите, които усещаме, а не щастливи с банкнотите в портмонетата ни. Колкото и важни да са тези банкноти в нашия свят, те не са всичко и аз благодаря на всеки, който е осъзнал това!

Благодаря Ви,
Александра Стоянова :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар