сряда, 7 август 2013 г.

Котенца

Това са снимки на моята котка и нейните котенца. Тя е горда майка на много котенца, а аз ще Ви покажа най-забавните и сладки според мен!





"Здрасти! Аз съм най-сладурестото котенце!
Казвам се Пухи! Искаш ли да ме гушнеш? :)"






"Здрасти, името ми е Точица, защото имам точка на носа си.
Много съм сладка, нали? :)"






Точица и майка й спят заедно!
Сладурчета!










"Обичам да спя върху чехли :)
Най-вече розови с мишки на тях!"






Оставям коментара на Вас! :)





"Здрасти! Аз съм Дикси и обичам да спя с крачета!
Доста е удобно, нали! :)"





О, хайде! Просто вземи едно и го гушни!!!






"Виждаш ли коремчето ми?"





"Искам да те подушкам!
Миришеш ми толкова познато!"





"Цял ден и цяла нощ кърмих децата ми... толкова съм уморена!!!"
Друг коментар: "Аз съм човек, така че спя като такъв!"






"Здрасти!"





"Здравей!!!"





"Здрасти!!!"






"Толкова съм сънен...!!!"


Бонус видео:



Следва продължение...

Александра Стоянова

Няма коментари:

Публикуване на коментар